Palm Desert en Joshua Tree National Park

1 mei 2018 - Palm Desert, California, Verenigde Staten

Hier in Palm Desert is het altijd warm. Rond deze periode met temperaturen van boven de 30 graden en heel veel zonneschijn. Behalve dan de afgelopen dagen dat wij hier waren. Wij hadden 25 graden en gedeeltelijk bewolkt.

Na een rit van 6 uur zijn we aangekomen in ons hotel. Best een groot hotel bestaande uit 3 blokken en in het midden een buitenzwembad met een hot tub. Hier waren we na zo'n lange reis wel zoet mee. In de buurt zijn er meeredere winkelcentra. De omgeving is prachtig
Een oase in de woestijn omringd door droge bergen. Deed ons heel veel aan Marrakech denken.

De volgende dag kwam het ons wel goed uit dat het niet zo heet was. We zijn naar Joshua Tree Park gegaan. We waren hier echt wel van onder de indruk. Het is wederom een groot park wat eigenlijk uit twee woestijngedeeltes bestaat. Bij de visitor center heb ik me laten informeren welke wandelingen en plekken we het beste kunnen zien aangezien we hier maar 6 uurtjes hadden. Zie foto's voor een indruk van het park!