Los Angeles

21 april 2018 - Los Angeles County, Verenigde Staten

Om 03.30 in de ochtend werd ik wakker. Nee he, toch geen jetlag??? Je ligt met zijn vieren in een kamer en kunt dan geen kant op. Dan maar je telefoon pakken en een beetje internetten.

Rond 07.00 werd de rest ook wakker. Iedereen heeft eens lekker gedoucht om wakker te worden. Ontbijt was heel basic. Er was koffie, cornflakes, fruit, cake en wat brood om te roosteren. Prima om je maag mee te vullen.

Onze tour zijn we begonnen bij the Griffith Observatory, waar we genoten van het uitzicht. Om de Hollywood Sign te fotograferen komt toch veel volk hier naar toe.

Daarna zijn we naar de walk of fame gereden. Ontzettend veel sterren op de grond en veel straatverkopers. Grappig om eens gezien te hebben.

Met de hoop om een ster te zien (en uit nieuwsgierigheid) zijn we door de straten van Bel Air en Beverly Hills gereden: Wow wat een huizen😀. Uiteraard zijn we ook naar Rodeo Drive gereden. Alleen maar dure winkels. Wel een mooie straat met mooie gebouwen en bloemen en planten.

Onze laatste stop was Santa Monica. Hier hebben we de meeste tijd doorgebracht. Wat een heerlijke plek. Leuke winkelcentrum en straat en dan natuurlijk ook het strand en de beroemde pier. Super gezellig. Hier hebben we ook onze avondeten gegeten, waarna we terug gegaan zijn naar ons hotel.

Het is nu 21.00 uur en de kinderen slapen al. Morgen weer een nieuwe dag😊

1. Aydin:
    23 april 2018
    seker wat leuk allemaal..mooie fotos zeg..veel plezie.gr senem☺
  2. Ayla Kapucu:
    23 april 2018
    Hey, gezien de foto's hebben jullie het naar je zin👍 super gaaf ey, die wolkenkrabbers...veel plezier allemaal🤗 gr. Ayla
  3. Meral:
    23 april 2018
    super mooi weer hebben jullie, foto's zijn leuk om te zien. Wel een beetje jaloers :-)
    Veel plezier !! Geniet ze...