Monterey en shoppen in Gilroy

24 april 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

De ochtend zijn we begonnen in Monterey. Eerst zijn we naar Cannery Row gelopen. Dat was vroeger de grootste sardientjes in blik industrie. Tegenwoordig zijn het allemaal winkeltjes, cafe's, restaurants en hotels. Zo mooi om daar rond te lopen. Er zijn heel veel parkjes, fonteintjes met prachtig uitzicht op de oceaan.

Vervolgens liepen naar de fishermans wharf. Ook hier zou ik makkelijk een dag willen hangen. Een mooie pier, grote kade voor boten en in de nabijheid zeehonden (en kwallen).

De 2e gedeelte van de dag zijn we naar Gilroy gereden voor de grootste outlet van California. En inderdaad: het is er erg voordelig. Hicham en de kids zijn goed geslaagd πŸ˜ŽπŸ˜£πŸ˜£πŸ˜£πŸ˜£πŸ˜‘β˜Ί. Ze hebben zo'n 4 uur geshopt. Batterij was hierna op en onze magen wel erg leeg. Na nog een hap gegeten te hebben reden we verder naar San Francisco. Precies file tijd ook... man man man... wat een drukte!

Om 19.00 uur kwamen we aan in ons hotel. Dapper probeerden we nog de omgeving te verkennen, maar we waren toch te moe. Lekker slapen dan maar!

1. Aydin:
    25 april 2018
    ooo zeliha...echt leuk zeg..grπŸ˜ƒ
  2. Meral:
    25 april 2018
    jullie hebben echt mooi weer, leuke foto's
  3. M. Kilinc-Sapci:
    26 april 2018